.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمت جدید مشایی در دولت

حضور پررنگ دکتر احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران حوزه دولت و برگزاری نشست‌های خبری با آنها، به نوعی جای خالی سخنگوی دولت را پر کرده است و همین حضور پررنگ این تصور را ایجاد کرده که رئیس‌جمهور اصلاً بنایی برای انتخاب سخنگو ندارد. اما طی روزهای آینده سخنگوی دولت دهم نیز معرفی خواهد شد.

در ابتدای فعالیت دولت نهم نیز رئیس جمهور تمایل چندانی به معرفی سخنگو نداشت کما اینکه مدتی بدون سخنگو، امور دولت به پیش برده شد اما پس از مدتی دکتر غلامحسین الهام به عنوان سخنگوی دولت برگزیده شد. با پایان کار دولت نهم و شروع به کار دولت دهم، الهام همان طور که از پست های دولتی خود به دلیل دو شغله بودن کناره گیری کرد سخنگویی دولت را نیز ترک کرد به همین علت گزینه های مختلفی به عنوان سخنگوی احتمال دولت دهم مطرح شدند.

علی اکبر جوانفکر و اسفندیار رحیم مشایی از اصلی ترین گزینه های سخنگویی دولت بودند . هر چند مشایی در مصاحبه های تفصیلی اش سخنگویی خود در دولت دهم را رد کرد اما شنیده های این خبرنگار از منابع آگاه حکایت از آن دارد که با توجه به تغییرات اساسی در مدیریت نهاد ریاست جمهوری ، سخنگویی رئیس دفتر رئیس جمهور در میان اعضای ارشد دولت قطعی شده و انتخاب وی به این سمت پس از رایزنی با مقامات عالی رتبه صورت گرفته و معرفی خواهد شد.
پیش از این "پرچم" خبر از تغییر و تحولات جدید در نهاد ریاست جمهوری داده بود که طی آن دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، معاونت ارتباطات دفتر رئیس جمهور و سخنگوئی دولت با یکدیگر ادغام خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.